Përshkrimi
MARC
Probleme të harmonizimit të tre komponentëve në proçesin mësimor-edukativ. (Nr. i rekordit 108840)
000 | _@ 00772cam a22002651i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | _@ 201900000131890 | ||
003 | _@ AL-TiNLA | ||
005 | _@ 20241212125126.0 | ||
006 | _@ a|||||||||||||| || | ||
008 | _@ 180511s1980 aa |||||||||||||| ||alb | ||
016 7# | _2 AL-TiNLA | _a 201900000131890 | |
035 ## | _a (AL-TiNLA)00000131890 | ||
040 ## | _a AL-TiNLA | _c AL-TiNLA | |
080 0# | _a 37(496.5) (082) | ||
245 00 | _a Probleme të harmonizimit të tre komponentëve në proçesin mësimor-edukativ. | ||
260 ## | _a Tiranë : | _b Instituti i Studimeve, | _c 1980. |
300 ## | _a 92 f. | ||
650 #7 | _2 AL-TiNLA | _9 124731 | _a Arsimi |
650 #7 | _2 AL-TiNLA | _9 126094 | _a Edukimi |
651 #4 | _9 132612 | _a Shqipëri | |