Përshkrimi
MARC
Teknika që nisin aktivizimin e nxënësve dhe kontrollin e arritjeve / (Nr. i rekordit 256084)
| 000 | _@ 00865naa a2200229 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | _@ 201900200145551 | ||
| 003 | _@ AL-TiNLA | ||
| 005 | _@ 20210327042919.0 | ||
| 008 | _@ 880101s2002 aa |||||||||| |||| | ||
| 016 7# | _2 AL-TiNLA | _a 201900200145551 | |
| 035 ## | _a (AL-TiNLA)00200145551 | ||
| 040 ## | _a AL-TiNLA | _b alb | _c AL-TiNLA |
| 084 ## | _2 bkshbibcat | _a XXI | _a 2 |
| 100 1# | _9 38870 | _a Skënderi, Marta | |
| 245 10 | _a Teknika që nisin aktivizimin e nxënësve dhe kontrollin e arritjeve / | _c Marta Skënderi. | |
| 555 ## | _a XXI; 2 Pedagogjia. Puna mësimore-edukative. Konviktet. | ||
| 773 0# | _g Nr. 3, 2002, f.105 - 117 | _t Kurrikula dhe shkolla : bot. i Institutit të Studimeve Pedagogjike | _w 201900400000766 |
| 596 ## | |||
| -- | Kurrikula dhe shkolla (Lëndët shoqërore) | ||
| -- | nga adlib | ||