Përshkrimi
MARC
Rezultate konkrete të përdorimit të metodës realiste dhe asaj të inteligjencave të shumëfishta në mësimin e matematikës në nivelin bazë / (Nr. i rekordit 316327)
| 000 | _@ 01112naa a2200277 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | _@ 201900200207488 | ||
| 003 | _@ AL-TiNLA | ||
| 005 | _@ 20210327053305.0 | ||
| 008 | _@ 080620s2006 aa |||||||||| |||| | ||
| 016 7# | _2 AL-TiNLA | _a 201900200207488 | |
| 035 ## | _a (AL-TiNLA)00200207488 | ||
| 040 ## | _a AL-TiNLA | _b alb | _c AL-TiNLA |
| 084 ## | _2 bkshbibcat | _a XXI | _a 2 |
| 100 1# | _9 55371 | _a Tahiri, Sabri | |
| 245 10 | _a Rezultate konkrete të përdorimit të metodës realiste dhe asaj të inteligjencave të shumëfishta në mësimin e matematikës në nivelin bazë / | _c Sabri Tahiri ; Agron Tato. | |
| 500 ## | _a XII,1 | ||
| 555 ## | _a XXI; 2 Pedagogjia. Puna mësimore-edukative. Konviktet. | ||
| 650 04 | _9 128188 | _a Studimi dhe mësimdhënia | |
| 650 04 | _9 130218 | _a Shkolla shqipe | |
| 700 1# | _9 10540 | _a Tato, Agron | |
| 773 0# | _g Nr. 2, 2006, f.36 - 54. | _t Buletini shkencor UNIEL : seria e shkencave psiko-pedagogjike | _w 201900400000421 |
| 596 ## | |||
| -- | Buletini shkencor UNIEL (Seria e shkencave psiko - pedagogjike) | ||
| -- | nga adlib | ||