Perceptimi i origjinës për një markë shqiptare - një kërkim cilësor nga perspektiva konsumatore dhe organizacionale / (Nr. i rekordit 404097)

000 _@ 01064naa a2200277 i 4500
001 _@ 201900200296767
003 _@ AL-TiNLA
005 _@ 20210327071339.0
008 _@ 160208s2013 aa |||||||||| ||||
016 7# _2 AL-TiNLA _a 201900200296767
035 ## _a (AL-TiNLA)00200296767
040 ## _a AL-TiNLA _b alb _c AL-TiNLA
084 ## _2 bkshbibcat _a IX
100 1# _9 81574 _a Suma, Saimir
245 10 _a Perceptimi i origjinës për një markë shqiptare - një kërkim cilësor nga perspektiva konsumatore dhe organizacionale / _c Saimir Suma ; Arjeta Troshani.
555 ## _a IX Financat dhe kontabiliteti. Asistenca sociale
650 04 _9 124739 _a Marketingu
650 04 _9 129098 _a Konsumatorë
651 #4 _9 132612 _a Shqipëri
700 1# _9 51480 _a Troshani, Arjeta
773 0# _g Nr. 7, 2013, f.97 - 106. _t Buletin shkencor : seria e shkencave ekonomiko-juridike _w 201900400001657
596 ##
-- Buletin shkencor : seria e shkencave ekonomiko - juridike
-- nga adlib
Ky sistem elektronik mirëmbahet nga operatori ekonomik: U.R.T shpk