Modelimi dhe analogjia si elemente bashkëkohorë për rritjen cilësore të mësimdhënies së fizikës në shkollën e mesme : (Nr. i rekordit 448086)

000 _@ 01110nam a2200289 i 4500
001 _@ 201900700002079
003 _@ AL-TiNLA
005 _@ 20210327080348.0
006 _@ aa|||||m||||||| ||
008 _@ 101028s1991 aa a|||||m||||||| ||alb
016 7# _2 AL-TiNLA _a 201900700002079
035 ## _a (AL-TiNLA)00700002079
040 ## _a AL-TiNLA _b alb _c AL-TiNLA
080 ## _a 373.5 .02 :53 (043.3)
100 1# _9 66170 _a Çorati, Rezar
245 10 _a Modelimi dhe analogjia si elemente bashkëkohorë për rritjen cilësore të mësimdhënies së fizikës në shkollën e mesme : _b disert. për marrjen e gradës shkenc. "Kandidat i shkencave" / _c Rezar Çorati ; udhëheq. shkenc. Spiro Çaushi.
264 #1 _a Tiranë, _b [s.n.], _c 1991.
300 ## _a 178 fl. : _b me il. ; _c 30 cm.
500 ## _a Bibliogr. f. 171-175
650 04 _9 124717 _a Arsimi i mesëm _v Disertacione
650 04 _9 124760 _a Mësimdhënia _v Disertacione
650 04 _9 126346 _a Fizika _v Disertacione
655 #4 _a Disertacione
700 1# _9 11107 _a Çaushi, Spiro _e udhëheq. shkenc.
Ky sistem elektronik mirëmbahet nga operatori ekonomik: U.R.T shpk