Analiza e marrëdhënieve klient-organizatë dhe instrumentet publike dhe vetërregullatore të mbrojtjes së klientit : (Nr. i rekordit 450170)

000 _@ 01262nam a2200313 i 4500
001 _@ 201900700004168
003 _@ AL-TiNLA
005 _@ 20210327080725.0
006 _@ a||||||m||||||| ||
008 _@ 140227s2013 aa ||||||m||||||| ||alb
016 7# _2 AL-TiNLA _a 201900700004168
035 ## _a (AL-TiNLA)00700004168
040 ## _a AL-TiNLA _b alb _c AL-TiNLA
080 ## _a 366.711(496.5) :366.5 (043.3)
100 1# _9 78595 _a Cani, Merita
245 10 _a Analiza e marrëdhënieve klient-organizatë dhe instrumentet publike dhe vetërregullatore të mbrojtjes së klientit : _b (rasti i Sektorit Bankar) : në kërkim të gradës "Doktor" / _c Merita Cani ; udhëheq. shkenc. Ahmet Ceni.
264 #1 _a Tiranë, _b [s.n.], _c 2013.
300 ## _a XXXVIII, 185 fl. , _c 30 cm.
500 ## _a Në krye të fl. së tit. : Universiteti i Tiranës. Fakulteti i Ekonomisë. - Bibliogr.: fl. 180-185
650 04 _9 126793 _a Banka dhe veprimtaria bankare _v Disertacione
650 04 _9 129098 _a Konsumatorë _v Disertacione
650 04 _9 130443 _a Shërbime publike _v Disertacione
651 #4 _9 132612 _a Shqipëri
655 #4 _a Disertacione
700 1# _9 21033 _a Ceni, Ahmet _e udhëheq. shkenc.
Ky sistem elektronik mirëmbahet nga operatori ekonomik: U.R.T shpk