Ndikimi i cilësisë së shërbimit ndaj klientit në performancën e rrjetit-sistemit të drejtorive të shërbimit të transportit rrugor në Shqipëri : (Nr. i rekordit 453318)

000 _@ 01317nam a2200325 i 4500
001 _@ 201900700007321
003 _@ AL-TiNLA
005 _@ 20210327081240.0
006 _@ a||||||m||||||| ||
008 _@ 180911s2018 aa ||||||m||||||| ||alb
016 7# _2 AL-TiNLA _a 201900700007321
035 ## _a (AL-TiNLA)00700007321
040 ## _a AL-TiNLA _b alb _c AL-TiNLA
080 ## _a 005.6 :656.1(496.5) (043.3)
100 1# _9 95127 _a Shpuza (Ulqinaku), Suela
245 10 _a Ndikimi i cilësisë së shërbimit ndaj klientit në performancën e rrjetit-sistemit të drejtorive të shërbimit të transportit rrugor në Shqipëri : _b disert. në kërkim të gradës shkencore "Doktor" / _c Suela Shpuza (Ulqinaku) ; udhëheq. shkenc. Drita Kruja.
264 #1 _a Tiranë, _b [s.n.], _c 2018.
300 ## _a X, 190 fl. , _c 30 cm.
500 ## _a Në krye të fl. së tit.: Universiteti Europian i Tiranës. - Bibliogr.:fl.174-189
650 04 _9 124738 _a Menaxhimi _v Disertacione
650 04 _9 125862 _a Cilësia _v Disertacione
650 04 _9 128000 _a Transporti rrugor _v Disertacione
650 04 _9 130124 _a Shërbime _v Disertacione
651 #4 _9 132612 _a Shqipëri
655 #4 _a Disertacione
700 1# _9 50202 _a Kruja, Drita _e udhëheq. shkenc.
Ky sistem elektronik mirëmbahet nga operatori ekonomik: U.R.T shpk