Faktorët përcaktues të qëndrimit ndaj markës private dhe segmentimi i konsumatorëve të tyre : (Nr. i rekordit 453479)

000 _@ 01237cam a2200313 i 4500
001 _@ 201900700007482
003 _@ AL-TiNLA
005 _@ 20210607140057.0
006 _@ a||||||m||||||| ||
008 _@ 181119s2018 aa ||||||m||||||| ||alb
016 7# _2 AL-TiNLA _a 201900700007482
035 ## _a (AL-TiNLA)00700007482
040 ## _a AL-TiNLA _b alb _c AL-TiNLA
080 ## _a 658.81 (043.3)
080 ## _a 366.1 (043.3)
100 1# _9 95612 _a Haxhialushi, Rozana
245 10 _a Faktorët përcaktues të qëndrimit ndaj markës private dhe segmentimi i konsumatorëve të tyre : _b disert. në kërkim të gradës shkencore "Doktor" / _c Rozana Haxhialushi ; udhëheq. shkenc. Vjollca Panajoti (Hysi).
264 #1 _a Tiranë, _b [s.n.], _c 2018.
300 ## _a 194 fl. , _c 30 cm.
500 ## _a Në krye të fl. së tit.: Universiteti i Tiranës. Fakulteti i Ekonomisë. - Bibliogr.: fl.177-189
650 04 _9 124739 _a Marketingu _v Disertacione
650 04 _9 131040 _a Sjellja organizative _v Disertacione
650 04 _9 126402 _a Fuqia blerëse _v Disertacione
655 #4 _a Disertacione
700 1# _9 73735 _a Panajoti (Hysi), Vjollca _e udhëheq. shkenc.
Ky sistem elektronik mirëmbahet nga operatori ekonomik: U.R.T shpk