Analiza e preferencave të konsumatorëve për frutin e mollës atributet e besuara një mundësi markëzimi, Rajoni i Korçës : (Nr. i rekordit 482755)

000 _@ 01353ctm a2200325 i 4500
001 _@ 20230000020776
003 _@ AL-TiNLA
005 _@ 20230201101249.0
006 _@ a||||||m||||||| ||
008 _@ 230120s2022 aa ||||frm||||||| ||alb|
040 ## _a BKSH _b alb _c AL-TiNLA
080 0# _a 338.439.5 :634.11(496.564) (043.3)
100 1# _9 71832 _a Nexhipi, Erjon
245 1# _a Analiza e preferencave të konsumatorëve për frutin e mollës atributet e besuara një mundësi markëzimi, Rajoni i Korçës : _b temë disertacioni në kërkim të gradës shkencore "doktor" _c kandidati Erjon Nexhipi ; udhëheq. shkenc. Ilir Kapaj
264 ## _a Tiranë _b [E. Nexhipi] _c 2022
300 ## _a V, 229 fl. _c 30 cm.
502 ## _a Disertacion _b Doktor i Shkencave _c Universiteti Bujqësor i Tiranës. Fakulteti i Ekonomisë dhe Agrobiznesit _d 2022
504 ## _a Bibliogr.: fl. 163-173
650 #7 _2 AL-TiNLA _9 131260 _a Ekonomia bujqësore
650 #7 _2 AL-TiNLA _9 127243 _a Molla
650 #7 _2 AL-TiNLA _9 127825 _a Produktiviteti bujqësor
650 #7 _2 AL-TiNLA _9 124739 _a Marketingu
650 #7 _2 AL-TiNLA _9 124958 _a Disertacione
651 #4 _9 132348 _a Korçë
651 #4 _9 132612 _a Shqipëri
700 1# _9 63521 _a Kapaj, Ilir _e udhëheqës shkencor
Ky sistem elektronik mirëmbahet nga operatori ekonomik: U.R.T shpk