Përshkrimi
MARC
Numërojmë masim dhe njesojmë : libër doracak për klasën e II-të të shkollës fillore / Stanko Përvanovic.
Autorët: Përvanovic, Stanko
.
Tipi i materialit: 

Tekste për shkollat 8-vjeçare

Tipi i materialit | Vendndodhja | Numri i vendit | Numri i inventarit | Lloji i huazimit |
---|---|---|---|---|
![]() |
BKSH
Biblioteka Kombëtare e ShqipërisëNdërtesa e re: Sheshi "Skënderbe", TiranëNdërtesa e vjetër: Rr. "George W. Bush", Tiranëhttp://bksh.al |
s.72.c.50 | 000060275 | E lirë për huazim |
![]() |
BKSH
Biblioteka Kombëtare e ShqipërisëNdërtesa e re: Sheshi "Skënderbe", TiranëNdërtesa e vjetër: Rr. "George W. Bush", Tiranëhttp://bksh.al |
s.72.c.51 | 000060276 | E lirë për huazim |
![]() |
BKSH
Biblioteka Kombëtare e ShqipërisëNdërtesa e re: Sheshi "Skënderbe", TiranëNdërtesa e vjetër: Rr. "George W. Bush", Tiranëhttp://bksh.al |
s.72.c.52 | 000060277 | E lirë për huazim |
![]() |
BKSH
Biblioteka Kombëtare e ShqipërisëNdërtesa e re: Sheshi "Skënderbe", TiranëNdërtesa e vjetër: Rr. "George W. Bush", Tiranëhttp://bksh.al |
s.72.c.53 | 000060278 | E lirë për huazim |
![]() |
BKSH
Biblioteka Kombëtare e ShqipërisëNdërtesa e re: Sheshi "Skënderbe", TiranëNdërtesa e vjetër: Rr. "George W. Bush", Tiranëhttp://bksh.al |
s.78.b.9 | 000067448 | E lirë për huazim |
![]() |
BKSH
Biblioteka Kombëtare e ShqipërisëNdërtesa e re: Sheshi "Skënderbe", TiranëNdërtesa e vjetër: Rr. "George W. Bush", Tiranëhttp://bksh.al |
s.78.b.10 ( | )000067449 | E lirë për huazim |
![]() |
BKSH
Biblioteka Kombëtare e ShqipërisëNdërtesa e re: Sheshi "Skënderbe", TiranëNdërtesa e vjetër: Rr. "George W. Bush", Tiranëhttp://bksh.al |
ar.9.c.34 | Ar.000014480 | sallë |
Duke shfletuar vendndodhjet e rafteve Mbyll shfletuesin e raftit
s.78.a.80 Anatomia normale e njeriut : | s.78.a.9 Fletorja e punës për njohuri natyre dhe shoqnie në klasën e dytë të shkollës fillore / | s.78.b.1 Historia e jetës dhe e vepravet të Skënderbeut / | s.78.b.10 Numërojmë masim dhe njesojmë : | s.78.b.11 Gjeometria : | s.78.b.12 Gjeometria : | s.78.b.13 Biologji : |