Përshkrimi MARC

A nonparametric approach to perceptions - based market segmentation : applications / Christian Buchta ; Sara Dolnicar ; Thomas Reutterer.

Autorët: Buchta, Christian.
Dolnicar, Sara
Reutterer, Thomas.
Tipi i materialit:  materialTypeLabelLibraTitulli i serisë::Interdisciplinary studies in economics and management: Vol. 2 .Botuar: Wien : Springer, 2000Të dhëna fizike: 142 f. : me il. ; 25 cm.Shënime: Bibliogr. : f. 133-136. -Index.ISBN: 3211834745.ISSN: 1615-7362.Fjalët kyçe:Marketingu
Tregtia turistike
Termat gjeografikë: EvropëKlasifikimi dhjetor universal: 658.8(4)
338.48(4)
Tipi i materialit Vendndodhja Numri i vendit Numri i inventarit Lloji i huazimit
Libra Libra BKSH

Biblioteka Kombëtare e Shqipërisë

Ndërtesa e re:  Sheshi "Skënderbe",  Tiranë
Ndërtesa e vjetër:  Rr. "George W. Bush",  Tiranë
http://bksh.al
p.517.a.16 Shfleto2 raftin 000546614 E lirë për huazim

Nuk ka komente për këtë regjistrim.

Ky sistem elektronik mirëmbahet nga operatori ekonomik: U.R.T shpk