Përshkrimi MARC

Kapitali i markës si një marrëdhënie midis personalitetit të markës dhe personalitetit të konsumatorit : disert. në kërkim të gradës shkencore "Doktor" / Irma Shyle ; udhëheq. shkenc. Vjollca Panajoti.

Autorët: Shyle, Irma.
Panajoti, Vjollca (udhëheq. shkenc.).
Tipi i materialit:  materialTypeLabelDisertacioneBotuar: Tiranë, [s.n.], 2014Të dhëna fizike: IX, 264 fl. , 30 cm.Shënime: Në krye të fl. së tit. : Universiteti i Tiranës. Fakulteti i Ekonomisë. - Bibliogr.: fl. 177-193.Fjalët kyçe:Biznesi --Disertacione
Marketingu --Disertacione
Marka tregtare --Disertacione
Disertacione
Klasifikimi dhjetor universal: 658.62 (043.3)

Nuk ka komente për këtë regjistrim.

Ky sistem elektronik mirëmbahet nga operatori ekonomik: U.R.T shpk