Përshkrimi MARC

Marketingu i produkteve të mikrofinancës, impakti social-ekonomik i mikrokredisë si një instrument marketing : disert. i paraqitur për gradën "Doktor" / Forcim Kola ; udhëheq. shkenc. Bardhyl Çeku.

Autorët: Kola, Forcim.
Çeku, Bardhyl (udhëheq. shkenc.).
Tipi i materialit:  materialTypeLabelDisertacioneBotuar: Durrës, [s.n.], 2014Të dhëna fizike: XVII, 183 fl. , 29 cm.Shënime: Në krye të fl. së tit. : Universiteti "Aleksandër Moisiu". Fakulteti i Biznesit. - Bibliogr.: fl. 180-183 dhe në fund të fl.Fjalët kyçe:Marketingu --Disertacione
Financa --Disertacione
Historia --Disertacione
Disertacione
Termat gjeografikë: ShqipëriKlasifikimi dhjetor universal: 658.8(496.5) (091) (043.3)

Nuk ka komente për këtë regjistrim.

Ky sistem elektronik mirëmbahet nga operatori ekonomik: U.R.T shpk