Përshkrimi MARC

Brand value co-creation, and brand value co-evaluation : a case study from the Albanian textile industry : thesis submitted in fulfillment of requirement for the degree of doctor of philosophy : degree in the departament of business and administration Besjon Zenelaj ; supervisor Mirdaim Axhami

Autorët: Zenelaj, Besjon.
Axhami, Mirdaim (udhëheqës shkencor).
Tipi i materialit:  materialTypeLabelDisertacioneTiranë [B.Zenelaj] 2023Të dhëna fizike: III, 222 fl. 30 cm.Fjalët kyçe:Marketingu
Menaxhimi
Logjistika e biznesit
Marka tregtare
Disertacione
Termat gjeografikë: ShqipëriKlasifikimi dhjetor universal: 658.626(496.5) (043.3) Shënime për disertacionin:Disertacion Doktor i Shkencave Epoka Universitety 2023
Tipi i materialit Vendndodhja Koleksioni Numri i vendit Numri i inventarit Lloji i huazimit
Disertacione Disertacione BKSH

Biblioteka Kombëtare e Shqipërisë

Ndërtesa e re:  Sheshi "Skënderbe",  Tiranë
Ndërtesa e vjetër:  Rr. "George W. Bush",  Tiranë
http://bksh.al
Disertacione shqip Os.36.d.45 Shfleto2 raftin Os.000009372 sallë

Nuk ka komente për këtë regjistrim.

Ky sistem elektronik mirëmbahet nga operatori ekonomik: U.R.T shpk