Përshkrimi
MARC
Brand value co-creation, and brand value co-evaluation : a case study from the Albanian textile industry : thesis submitted in fulfillment of requirement for the degree of doctor of philosophy : degree in the departament of business and administration Besjon Zenelaj ; supervisor Mirdaim Axhami
Autorët: Zenelaj, Besjon
.
Axhami, Mirdaim (udhëheqës shkencor)
.
Tipi i materialit:
DisertacioneTiranë [B.Zenelaj] 2023Të dhëna fizike: III, 222 fl. 30 cm.Fjalët kyçe:MarketinguMenaxhimi
Logjistika e biznesit
Marka tregtare
Disertacione
| Tipi i materialit | Vendndodhja | Koleksioni | Numri i vendit | Numri i inventarit | Lloji i huazimit |
|---|---|---|---|---|---|
Disertacione
|
BKSH
Biblioteka Kombëtare e ShqipërisëNdërtesa e re: Sheshi "Skënderbe", TiranëNdërtesa e vjetër: Rr. "George W. Bush", Tiranëhttp://bksh.al |
Disertacione shqip | Os.36.d.45 | Os.000009372 | sallë |
Disertacione