Përshkrimi
 
  MARC
 
 
 
Kompjuteri im i parë 1 : për klasën e parë fillore / përg. Mana Muça ; përg. Lejda Bakalli ; përg. Afrim Patalaku ; red. Erjona Saqe.
Muça, Mana (përg.)
Bakalli, Lejda (përg.)
Patalaku, Afrim (përg.)
Saqe, Erjona (red.) .
.
Tipi i materialit:  LibraBotuar: Tiranë : Zambaku, 2015Të dhëna fizike: 64 f. : me il. ; 29 cm.Shënime: Pa ç., pa tir.Fjalët kyçe:Kompjutera
LibraBotuar: Tiranë : Zambaku, 2015Të dhëna fizike: 64 f. : me il. ; 29 cm.Shënime: Pa ç., pa tir.Fjalët kyçe:Kompjutera
Tekste për shkollat 9-vjeçare
 Klasifikimi dhjetor universal: 004 (075.2)
Klasifikimi dhjetor universal: 004 (075.2) 
| Tipi i materialit | Vendndodhja | Numri i vendit | Numri i inventarit | Lloji i huazimit | 
|---|---|---|---|---|
|  Libra | BKSH Biblioteka Kombëtare e ShqipërisëNdërtesa e re: Sheshi "Skënderbe", TiranëNdërtesa e vjetër: Rr. "George W. Bush", Tiranëhttp://bksh.al | ar.164.a.13 | Ar.000093377 | sallë | 
|  Libra | BKSH Biblioteka Kombëtare e ShqipërisëNdërtesa e re: Sheshi "Skënderbe", TiranëNdërtesa e vjetër: Rr. "George W. Bush", Tiranëhttp://bksh.al | s.460.a.52 | S.000368261 | E lirë për huazim | 
|  Libra | BKSH Biblioteka Kombëtare e ShqipërisëNdërtesa e re: Sheshi "Skënderbe", TiranëNdërtesa e vjetër: Rr. "George W. Bush", Tiranëhttp://bksh.al | s.460.a.53 | S.000368262 | E lirë për huazim | 
|  Libra | BKSH Biblioteka Kombëtare e ShqipërisëNdërtesa e re: Sheshi "Skënderbe", TiranëNdërtesa e vjetër: Rr. "George W. Bush", Tiranëhttp://bksh.al | s.460.a.54 | S.000368263 | E lirë për huazim | 
|  Libra | BKSH Biblioteka Kombëtare e ShqipërisëNdërtesa e re: Sheshi "Skënderbe", TiranëNdërtesa e vjetër: Rr. "George W. Bush", Tiranëhttp://bksh.al | s.460.a.55 () | S.000368264 | E lirë për huazim | 
Duke shfletuar vendndodhjet e rafteve Mbyll shfletuesin e raftit
| s.460.a.52 Kompjuteri im i parë 1 : | s.460.a.53 Kompjuteri im i parë 1 : | s.460.a.54 Kompjuteri im i parë 1 : | s.460.a.55 Kompjuteri im i parë 1 : | s.460.a.56 Kompjuteri 2 : | s.460.a.57 Kompjuteri 2 : | s.460.a.58 Kompjuteri 2 : |